torstai 31. toukokuuta 2012

Friends

Anonyymi pyysi uudesta tukasta kuvia olinhan tosiaan maanantaina jo kampaajalla! No mutta kun livistin enkä värjännytkään niitä blondeja latvoja mitkä lupasin värjätä.. Nössö minä! Luotan nyt siihen että aurinko vaalentaa mun hiuksia luonnollisesti :) Leikattiin kuitenkin huonot päät pois hiuksista ja laitettiin latvoihin vaaleampia raitoja. Jos aurinko ei nyt suorita tehtäväänsä Espanjan loman aikana ni sitten meen kyllä kampaajalle ja sanon että vetää kunnolla blondit latvat enkä enää nössöile yhtään!! :D

Mun loma on nyt alkanut ja oon kyllä onnellisempi ku pitkään aikaan!! :) Mun ihanat kaverit ja kesä on kyllä pelastanu mut masennuksesta ja nyt oon oikeen kunnon lomafiilis! Ylppärit vielä pois alta lauantaina ja sit vaan PARTY ;)!

Alex<3
Maria ja Beda<3
Maria ja Anna<3
Beda<3
 

Maija ja Alex<3


Tän kappaleen sanat on kyllä niin totta ainaki mun kohdalla !!
<3
And even if I never forget you baby
Tonight I'm gonna let your memory baby go
Always sad I know
But at least I got my friends
Share a raincoat in the wind
They got my back until the end
If I never fall in love again
Well at least I got my friends
Like a lifeboat in the dark
Saving me from the sharks
Even know I got a broken heart
At least I got my friends
<3

3 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. <3!
      Just hyvä xp yrität ilmeisesti näyttää keskarii mut sul on vissii joku hahmotushäiriö toi on väärä sormi xp

      Poista