sunnuntai 6. toukokuuta 2012

Back In The Business

Voivoivoi.. Viime postauksesta onkin aikaa nyt jo aivan liikaa. On tapahtunu kaikenlaista tässä viimeaikoina ja blogi ei oikeen oo ollut etusijalla valitettavasti.. Nyt koitan saada koko elämäni taas uusille raiteille ja piristyä kesäksi eikai tässä muu auta! :) Osa syy pitkään postaustaukoon on myös kahden viikon matka Saksaan joka vihdoin toteutui! Matkasta postaan myöhemmin. Nyt kuitenkin pikakelaus mun viimeviikoista ja kuvia ihanista mun kavereista jotka on jaksanu olla mun tukena tässä lähiaikoina kun on ollu vaikeeta! Kaverit saa mut aina hymyilemään vaikka kaikki tuntuis kaatuvan päälle kiitos siis rakkaat<3 

Maija<3




Eilen oltiin Saksa- porukan kanssa muistelemassa meiän matkaa ja kattomassa kuvia Säden luona. Tehtiin Säden ja Essin kans ruokaa ja oli kyl aivan mahtava ilta hyvän ruoan ja täydellisen seuran kera! :)








Mun ja Julian väriskaala 


Maria<3

Maria, Säde ja HelloKitty -sukat<3

Aliisa, Säde ja Maria<3


Säde<3

Martin<3
Saksan matkasta ja ostoksista tosiaan postaan vielä mahdollisesti tän illan aikana. Nyt ulkoilemaan, vaikkei toi kevätilma mikään nautinnollinen ookkaan!

Voi tätä Suomen kylmää kevättä :(

4 kommenttia:

  1. Voi ihanaa muru et aloit taas kirjottelee tänne ;) puspus

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo eiköhän mun oo aika ryhdistäytyä! :) pus<3

      Poista
  2. mansikoita!!!!!!!!!!!! SUKLAATA!!!!!!!!!!!!!!! :oooo oi ja ihana roosa bäkkiii! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä naminami!! :P Juu täällä taas kuvioissa :);)! Kiitos sun kannustuksen<3

      Poista