maanantai 7. toukokuuta 2012

Bikini summer


Ihanan kesäinen ilma yllätti mut tänään kun lähdin ajamaan koulusta kotiin! Aurinko paistaa! :) Kotona en keksinyt oikeen mitään tekemistä, joten ensin kuvasin hetken ja sen jälkeen aloin haaveilemaan uusista bikineistä! Torstaina on uintia joten bikinit tarvitaan! Mulla on kuudet bikinit tällä hetkellä, mutta tietysti uudet bikinimallistot kaupoissa houkuttelee mua näin keväällä..... Tänä keväänä ostin Cubuksesta tavalliset mustat bikinit ja viime viikolla H&M:stä värikkäämmät biksut ja kokouimapukukin sopis vielä mun kesääni joten saa nähdä.. ;)


H&M ja Cubus
GT
H&M

H&M:stä löysin ihanan kokouimapuvun joka näytti täydelliseltä tangossa.. pistin sen päälleni ja aloin nauraa ääneen, koska se näytti niin tyhmältä. Se paljasti vähän liikaa ja oli sopimattomin vaatekappale, joka mun päällä on varmaan ikinä ollut, joten päätin sitten jättää sen sinne... XD En tiedä missä oli vika, ehkä mun päässä tai mun vartalossa, mut kuka hullu sellasen pukee päälleen!? Jos joku muu on sovittanut sitä ja ollu tyytyväinen niin kertokaa mulle pliis, ehkä vika on sit mussa! :D Alapuolella kuva siitä.... harmittaa oikeen, kun se on niin ihanan värinen ja mallinen! 


Riverislandilla on ihana printti uimapuku, johon rakastuin heti ! Se on kyljistä avoin ja mustavalko kuvio on aivan ihana. Toinen ihana löytö riveriltä on musta bandeau, josta roikkuu hauskoja helmikoristeltuja rimpsuja :P

Riverisland 28£
Riverisland 14£







Riku<3

4 kommenttia:

  1. olet ihana!! <3 ja noi kukkabiksut ♥

    VastaaPoista
  2. hei sul on miljoonat bikinit neiti hyvä, mihin tarviit enää uusia? ;DD höppänä<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä tiedän et oon tuhlari ja ahne mut ei bikinei voi ikinä olla liikaa! Kesäl en muuta käytäkkään ku bikinei ni niit täytyy olla paljon ;)

      Poista