keskiviikko 1. helmikuuta 2012

Piristystä koeviikkoon

Lupasin, etten kirjottelisi koeviikolla, mutta olihan mun pakko mun uudella ihanalla koneellani vähän surffailla ja nautiskella ;) Mun kone meni siis rikki jo pari kuukautta sitten ja tuli välillä korjauksesta jo kotiinkin, mutta kesti n. 20 minuuttia ja se meni taas rikki :( Eilen gigantista tuli tieto, ettei sitä saada korjattua :( Takuuaikaa oli kuitenkin jäljellä joten sain valita uuden koneen vastaavilla ominaisuuksilla ja tänään käytiin äidin kannsa valitsemassa mulle ihana uusi kone<3


Nyt pitäis viel jaksaa koeviikko loppuun :s Onneks tänään oli vapaapäivä ja niin on maanantainakin että vähän edes kevenee :)! Viikonloppuna mennään tuttavan 18v synttäreille ja mä aion VIHDOIN tehdä sen laukku tilauksen, kun en oo saanut aikaseksi sitäkään! Nyt lukemaan fysiikkaa!! (JEEE -.-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti