lauantai 17. joulukuuta 2011

Matkakuumetta ja ikävää

Voivoi tää viikko on ollu aika surullinen jollain tapaa koska mulla on ihan hirvee matkakuume ja mun rakkaani Vicky lähti Vietnamiin ja isoveli lähti Meksikoon :( Oon ihan jealous mut samalla mulla on hirvee ikävä kun molemmat on tammikuun puoleenväliin asti pois :( 
On tähän viikkoon kuitenkin paljon iloaki mahtunu kuten eiliset pikkujoulut! Kuulun siis meiän lukion virkistystoimikuntaan ja meillä oli eilen ihan mahtavat pikkujoulut!! <3 Laitan kuvia viel myöhemmin eiliseltä heti kun vaan saan ne käsiini jostain :)! Tänään pitäis mennä Maijan ja Hennan kans kahville nauramaan eilistä ja ajattelin mennä vihdoin ostamaan viimeset joululahjatkin! 

Alettiin äidin kanssa pohtimaan tätä mun matkakuumetta ja äiti keksi että voisin lähteä mummin kanssa jonnekkin kaupunkilomalle ja mulle tuli heti ensimmäisenä mieleen Rooma!




Vähän fiilistelykuvia Roomasta ;) Toivotaan että se matka toteutuu!!! :)

2 kommenttia: